2,4; 2,8; 2015-2019; 2018-2020; 2020->
(bez daně:9 872 Kč)
2,4; 2,8; 2015-2019; 2018-2020; 2020->
Je určený pro tato vozidla:
Materiál a příslušenství:
Ochranné kryty podvozku More4x4 jsou vždy individuálně navrženy pro konkrétní model vozidla a tedy poskytuje danému typu vozu maximální ochranu před případným mechanickým poškozením podvozku vozidla. Ochranné kryty More4x4 byly vyvinuté a vyrobené na základě mnohaletých zkušeností s využitím vozidel v pracovním/sportovním terénu a jsou proto určené jak pro sportovní využití, tak i do obtížných přírodních terénů! (např.: pro lesní práce, apod.).
Použití: všechny motorizace
MORE4x4 ochranný kryt motoru je vyrobený z oceli o tloušťce 4 mm. Ke krytům je dodávána sada upevňovacích šroubů. Samotná instalace se provádí uchycením krytu k továrním otvorům a závitům v rámu vozidla. Ochranné kryty se vyrábějí pro konkrétní typy terénních (offroad, pick-up vozidel) a jsou naprosto funkční a ideální ochranou podvozku vozidla před jeho případným mechanickým poškozením. Při jejich konstrukci byla zohledněna zejména jejich funkčnost a odolnost v přírodním terénu a jsou tedy přizpůsobené (konstrukčně i z hlediska materiálu) použití v terénu a to zejména při práci v náročných podmínkách. Ocelové ochranné kryty jsou opatřeny dvěma vrstvami antikorozní, černé práškové barvy.o obtížných přírodních terénů! (např.: pro lesní práce, apod.).
Použití: všechny motorizace
MORE4x4 ochranný kryt převodovky je vyrobený z hliníku o tloušťce 6 mm. Ke krytům je dodávána sada upevňovacích šroubů. Samotná instalace se provádí uchycením krytu k továrním otvorům a závitům v rámu vozidla. Ochranné kryty se vyrábějí pro konkrétní typy terénních (offroad, pick-up vozidel) a jsou naprosto funkční a ideální ochranou podvozku vozidla před jeho případným mechanickým poškozením. Při jejich konstrukci byla zohledněna zejména jejich funkčnost a odolnost v přírodním terénu a jsou tedy přizpůsobené (konstrukčně i z hlediska materiálu) použití v terénu a to zejména při práci v náročných podmínkách. Ocelové ochranné kryty jsou opatřeny dvěma vrstvami antikorozní, černé práškové barvy.
Použití: všechny motorizace
MORE4x4 ochranný kryt redukční převodovky je vyrobený z hliníku o tloušťce 6 mm. Ke krytům je dodávána sada upevňovacích šroubů. Samotná instalace se provádí uchycením krytu k továrním otvorům a závitům v rámu vozidla. Ochranné kryty se vyrábějí pro konkrétní typy terénních (offroad, pick-up vozidel) a jsou naprosto funkční a ideální ochranou podvozku vozidla před jeho případným mechanickým poškozením. Při jejich konstrukci byla zohledněna zejména jejich funkčnost a odolnost v přírodním terénu a jsou tedy přizpůsobené (konstrukčně i z hlediska materiálu) použití v terénu a to zejména při práci v náročných podmínkách. Ocelové ochranné kryty jsou opatřeny dvěma vrstvami antikorozní, černé práškové barvy.o obtížných přírodních terénů! (např.: pro lesní práce, apod.).
Použití: všechny motorizace
MORE4x4 ochranný kryt převodovky je vyrobený z oceli o tloušťce 4 mm. Ke krytům je dodávána sada upevňovacích šroubů. Samotná instalace se provádí uchycením krytu k továrním otvorům a závitům v rámu vozidla. Ochranné kryty se vyrábějí pro konkrétní typy terénních (offroad, pick-up vozidel) a jsou naprosto funkční a ideální ochranou podvozku vozidla před jeho případným mechanickým poškozením. Při jejich konstrukci byla zohledněna zejména jejich funkčnost a odolnost v přírodním terénu a jsou tedy přizpůsobené (konstrukčně i z hlediska materiálu) použití v terénu a to zejména při práci v náročných podmínkách. Ocelové ochranné kryty jsou opatřeny dvěma vrstvami antikorozní, černé práškové barvy.o obtížných přírodních terénů! (např.: pro lesní práce, apod.).
Použití: všechny motorizace
MORE4x4 ochranný kryt redukční převodovky je vyrobený z oceli o tloušťce 4 mm. Ke krytům je dodávána sada upevňovacích šroubů. Samotná instalace se provádí uchycením krytu k továrním otvorům a závitům v rámu vozidla. Ochranné kryty se vyrábějí pro konkrétní typy terénních (offroad, pick-up vozidel) a jsou naprosto funkční a ideální ochranou podvozku vozidla před jeho případným mechanickým poškozením. Při jejich konstrukci byla zohledněna zejména jejich funkčnost a odolnost v přírodním terénu a jsou tedy přizpůsobené (konstrukčně i z hlediska materiálu) použití v terénu a to zejména při práci v náročných podmínkách. Ocelové ochranné kryty jsou opatřeny dvěma vrstvami antikorozní, černé práškové barvy.o obtížných přírodních terénů! (např.: pro lesní práce, apod.).
Použití: všechny motorizace
MORE4x4 ochranný kryt palivové nádrže je vyrobený z oceli o tloušťce 4 mm. Ke krytům je dodávána sada upevňovacích šroubů. Samotná instalace se provádí uchycením krytu k továrním otvorům a závitům v rámu vozidla. Ochranné kryty se vyrábějí pro konkrétní typy terénních (offroad, pick-up vozidel) a jsou naprosto funkční a ideální ochranou podvozku vozidla před jeho případným mechanickým poškozením. Při jejich konstrukci byla zohledněna zejména jejich funkčnost a odolnost v přírodním terénu a jsou tedy přizpůsobené (konstrukčně i z hlediska materiálu) použití v terénu a to zejména při práci v náročných podmínkách. Ocelové ochranné kryty jsou opatřeny dvěma vrstvami antikorozní, černé práškové barvy.o obtížných přírodních terénů! (např.: pro lesní práce, apod.).
Ochranný plechový kit More4x4 pro Nissan Navara D40/ Pathfinder R51 (2005-2014) s továrním nárazníkem
Aplikace: všechny motory
Sada obsahuje následující prvky:
Sada ochranných plechů je vyrobena z oceli o tloušťce 4 mm. Sada upevňovacích šroubů je dodávána společně s ochrannými plechy, a instalace krytů je založena na použití továrně vyrobených otvorů a závitů ve vozové konstrukci. Ochranné plechy jsou určeny pro konkrétní modely terénních vozidel a představují ideální ochranu vozidla proti mechanickým poškozením podvozku. Při jejich návrhu jsou brány v úvahu off-road použití a práce v náročných podmínkách. Díky mnohaleté zkušenosti jsme schopni nabídnout profesionální řešení.
Sada se skládá ze tří prvků:
Sada krytů pro podvozek je vyrobena z hliníku PA11 o tloušťce 6 mm.
Kryty jsou dodávány s sadou montážních šroubů, a montáž se provádí pomocí továrních otvorů a závitů na podvozku vozidla.